silhouette


Jeg føler, at mit hverdagsjeg er blevet en silhuet af, hvem jeg er. Et eller andet sted indeni kan jeg mærke, at glæden forsvinder lidt. Alt det, som gør mig glad, får mig ikke længere til at smile - ægte. Jeg føler, at jeg sidder i en mental grøft, som jeg er for lav til at komme op af. Mørket omklamrer mig og fortvivlende tanker farer rundt i mit sind. Bekymringer stryger blidt sine lange, døde fingre over min pande, mens jeg grådkvalt hiver efter vejret. Overdrivelser og fantasier skyller rationelle tanker ud af ørerne på mig og jeg har svært ved at opleve det, som skal opleves.



Overdrivelse fremmer forståelsen må i huske. Jeg har det godt nok, men jeg føler tit, når jeg kommer hjem, at jeg er helt smadret. Jeg har ikke overskud, tid eller evnerne til at være så meget på, som jeg er på gymnasiet. Jeg skal bære over med en masse ting, som godt kunne irritere mig og så skal jeg på samme tid lave tre timers lektier hver dag ekskl. afleveringer, som der er alt for mange af for tiden.

jeg. har. det. hårdt.
hold. ud.

1 kommentar:

  1. Jeg kender det alt for godt! Smuk måde at beskrive det på..

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet