det grå gymnasieliv


Så kom jeg vist endeligt ind i din fase. Jeg går på gymnasiet, men jeg ser ikke mine gymnasievenner og jeg sidder bare herhjemme og skriver DHO-opgave, som piner mig. Jeg spiser ulækker mad morgen og middag, og jeg stener max om aftenen.

Jeg fik i tirsdags læseferie efter en forholdsvist let skoledag. Den ældste årgang havde klædt sig ud og smed karameller i vores klasselokaler. Jeg spiste ikke nogen, for jeg bryder mig ikke rigtigt om karameller... (plus at jeg ikke bliver fed, wuhu). Mine første tre fridage skulle bruges på at skrive Dansk/Historie Opgave, DHO. Det kørte egentligt meget fint for mig de første to dage, men da jeg fredag opdagede, at jeg havde skrevet for meget, døde jeg lidt indeni. Nu er den dog sendt og jeg håber på et dejligt resultat!

Jeg har jo fødselsdag og bliver atten på onsdag (niogtyvende maj), så min klasse kommer mandag og fejrer mig med lagkage! Holder ikke fest, da mine forældre er for... ja, jeg har ikke lige et adjektiv for det, men de giver mig i hvert fald ikke lov, haha. ♥

Håber, at I også har det godt - hvornår får I ferie?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar