fødselsdag


Den niogtyvende maj var det min fødselsdag. Og ikke bare hvilken som helst fødselsdag - NEJ. Jeg blev nemlig hele atten år! Dagen var egentlig meget fin, jeg var alene hjemme meget af dagen: Eller sådan føltes det. Min søster var også hjemme, men jeg så ikke så meget til hende. Jeg fik nogle gaver, som I kan se her... Det er godt nok to dage siden, men jeg lever bare hjemmelivet. I dag har jeg spist pandekager til morgenmad - super lækkert. Jeg fik en bog af to af mine veninder, Regitze og Kimmie, og jeg blev færdig med den i går, allerede. Det var min første venindes yndlingsbog og hun talte godt om den. Det er sådan en rigtig vampyr-kærlighedsbog, og selvom sådanne bøger ikke interesserer mig, så læste jeg den for hendes skyld... Jeg vil nok lave sådan en boganmeldelse på et tidspunkt...

1. Forældre & Søskende  |  Tusind kroner, Blusen på billedet og "Hvedekorn, første udgave, totusinde og tolv"
2. Mormor  |  Tusind kroner
3. Bedsteforældre & Den side af familien  |  Gavekort til Matas på femhundrede kroner

4. Bodil & Saman  |  Biograftur for os tre
5. Regitze og Kimmie  |  Roskilde-kurv (inkl. Vampyrens Mærke osv.)
6. Axel  |  Halvfjerds kroner
7. Laura  |  Armbånd fra Burma
8. Andrea  |  En kødædende plante
9. Frederik  |  En hvid rose
10. Joachim  |  Hans yndlings hvidvin
11. Thit  |  En rigtig god thé fra Søstrene Grene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar