glæden ved ensomhed | new in


I går var jeg så ude at tulle rundt i Fields. Jeg havde fortalt min mor om min buksekrise, (altså dét, at jeg kun ejer bukser med huller i) og siden hun ikke selv kunne tage med fik jeg lov til selv at tage derud - med hendes penge. Jeg skulle både købe bukser og sko. Det fik jeg sørme også gjort!

SE HVAD JEG KØBTE
Grønne bukser | H&M | 179 dkk
Karrygule fløjlsbukser | Monki | 280 dkk
Bordeaux Converse | Quintess | 600 dkk

Men det var virkelig en rar tur. Jeg skulle ikke tage hensyn til, at andre ville ind i kedelige butikker, prøve træls tøj og bruge al min tid! Jeg kunne bare vimse lidt rundt, som jeg havde lyst, prøve alt det tøj jeg havde lyst til - også selvom jeg ikke havde råd og købe min en sodavand, da jeg trængte. Alt i alt en dejlig tur. Det er generelt bare lækkert med nyt tøj - især når man ikke selv betaler!

4 kommentarer: