jeres tanker

Jeg har egentligt et par læsere og jeg synes det er rigtig hyggeligt at høre fra jer engang i mellem. Det er altid rart at se, at der er nogle der har kommenteret et indlæg og det er disse små glæder der gør mig glad. Så jeg håber da utroligt, at der bliver svaret på dette.

Se små perfektionistiske detaljer
Jeg er meget perfektionistisk, hvilket også betyder, at jeg har gjort meget ud af små detaljer på bloggen. 
Små detaljer, som måske ikke betyder forfærdeligt meget. Jeg kan fx lige nævne nogle, som man måske 
ikke lægger mærke til i første omgang:

1. Jeg har inddelt mine blogindlæg under forskellige emner, som kan findes under "EMNER".
2. Jeg har lavet små "drop downs" ude i min sidebar. (EMNER og SIDER)
3. Jeg har lavet nogle tutorials som kan findes under "TUTORIALS"
4. Jeg har lykkeligt fjernet "Abonner på: Atom (indlæg)" - delen nederst på siden



Men denne gang vil jeg egentligt bare gerne høre jeres mening om bloggen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om layoutet.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om det jeg skriver.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om mine små sider.

etc. etc. etc.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Naawwwww! Ih det var rigtig sødt! :))))

      Slet
  2. Du skriver rigtig godt, og dit layout er meget flot! Jeg tjekker lige de små sider :)

    SvarSlet