landliv

Jeg sidder på Lolland og nyder den friske landluft. Eller - det er faktisk ikke sandt, for jeg sidder indendøre og spiller kort og Scrabble, hygger med min familie, og får lavet kreative eksperimenter med min bedstemor. Det er derfor, der ikke er så meget aktivitet herinde - jeg har simpelthen ikke tid. Eller - det er heller ikke helt sandt. Jeg har masser af tid, men jeg får bare ikke taget billeder og jeg ved heller ikke om jeg gider bruge alt min ferietid på at skrive herinde i stedet for at være sammen med min familie.
Nu skal vi være lidt udendøre, for jeg har ikke været udenfor i flere dage - jeg har ikke mærket frisk luft i alt for lang tid!

Jeg håber, at I nyder ferien.

2 kommentarer:

  1. Fint billede og sikke en fin blog du har. Jeg overvejer virkelig at blive fast læser :)

    Kig forbi og bliv eventuelt fast læser
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, hvor er du sød!
      Tusind tak. :-)
      - Og jeg vil tage et kig!

      Slet