udsalg | new in


Ih altså! Endnu engang har jeg været på en mindre shoppe-tur. Denne gang fik jeg så brugt lidt færre penge; 110 kr slap jeg for! Det var en hyggelig tur sammen med min søster - og så var der jo udsalg i Monki, så det hele kørte bare for os.

SE HVAD JEG KØBTE

Grå top | Monki | 50 dkk
Hvid top | Monki | 60 dkk


Nu ligger jeg herhjemme - helt lettet. Næsten flyvende på skyer! Jeg har afleveret NV-rapport, så nu behøver jeg ikke tænke på det længere... Udover at jeg selvfølgelig skal til samtale med det senere, men det må jeg tage til den tid! Nu skal jeg bare nyde, at det snart er ferie.

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine billeder!

    SvarSlet
  2. Uha uha, jeg MÅ have de bluser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er VIRKELIGt fede og mega billige! :-)

      Slet
  3. sød trøje :-)
    http://emilienba.blogspot.dk/

    SvarSlet