når tankerne flyver

Jeg har ikke rigtigt fået skrevet på det det seneste. Dagene går så hurtigt synes jeg. Pludseligt er klokken elleve og tid til at gøre sengeklar. Mine tanker flyver virkelig afsted med lysets hastighed - det er svært at følge med. Der er hele tiden så mange forskellige nye indtryk og der er hele tiden noget, som forhindrer een i at se noget andet. Jeg savner at sætte mig ned og vide, at intet kommer til at ske det næste stykke tid. Jeg savner bare at lukke mig helt ind i mig selv og være mig. Der er hele tiden nogen man skal forholde sig til - hele tiden nogen, som man ikke skal give et forkert indtryk af en. Jeg savner at sidde omringet af folk, som kendte en og vide, at man var tryg, næsten som et barn.
Jeg må indrømme, at jeg er en følsom pige. Det er bare ikke altid lige let at tale om. Det er svært når dem man har aller mest lyst til at snakke med bor langt væk. Eller ikke har så meget fri tid. For så kan man jo have det så trist, som man nu har det - der er ikke så meget at gøre ved det. Og det eneste, man går og tænker på, er om man får en lille hilsen fra bare en eller anden.
Jeg må undskylde at jeg slet ikke får skrevet herinde. Og jeg må undskylde, at der ikke er noget billede. Jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle tage et billede af lige nu, så det blev bare tekst. Ikke noget jeg gør mig meget i. Men der har som sagt bare været en masse at tænke på - jeg har endda helt også glemt at vaske tøj. Det gør jeg så nu.

SAILORS & PINUPS
Well, jeg tænkte lige, at jeg ville skrive en update på, hvordan den fest der var. Det var fedt. Jeg fik hældt hvidvin udover mig, så det hele var jo godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar