sommerfugle i maven


Disse to billeder beskriver ret godt mine tanker lige nu. Torsdag skal jeg nemlig til Langeland! Vi er en gruppe fra efterskolen, som skal ned at spille for de nuværende elever. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig. Jeg sidder bogstaveligt talt bare og finder måder at komme til Langeland på og skriver med dem, som jeg skal derned med. Det bliver super fedt - især fordi, der er gammel elev-dag på lørdag. Så vi bliver bare på efterskolen helt til søndag!
En anden dejlig ting er, at jeg kommer til at se Anna igen - jeg håber godt nok, at hun har det godt på min efterskole.
Jeg nu sidder jeg bare i ekstase, fordi jeg glæder mig så meget. Det bliver så godt at komme derned og se min trivselslærer og alle de andre! Bare generelt se stedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar