valgmuligheder

Ja, der er noget at vælge imellem, når jeg skal vælge nytårstøj. Jeg hælder nu mest til den hvide nederdel og den sorte bluse (øverst, venstre). Dog er den røde kjole (nederst, højre) også rigtig flot - og den er også lidt fest-og-nytårs-agtig. Den sidste kjole har jeg haft på og har haft vist den herinde før, men den er bare så flot. Dog tror jeg, at jeg vælger en af de to andre 'sæt'.
Jeg mener, at jeg i går skrev om, at jeg skulle til nytårs-fest hos en fra min klasse. Det skal jeg stadig og jeg glæder mig ret meget. Det bliver festligt og vi har aftalt at dresse vildt meget op, for ingen verdens nytte. Det skal nok blive sjovt. Det er trods alt nytår. ♥

1 kommentar:

  1. De er alle sammen rigtig flotte :) Er enig med dig med enten øverst til venstre eller den røde nederst til højre :) Godt nytår og du må have en god aften!

    SvarSlet