en glædelig mail

Klokken er nu halv otte og solen skinner klart som var klokken kun tre. Min mave begynder at rumle og jeg kan mærke, at jeg snart skal til at tage noget aftensmad. Men det er jo ligegyldigt. Det jeg gerne vil fortælle er, at jeg i går aftes fik en mail fra en Volleyball klub. Jeg har nemlig søgt arbejde i deres madbod på Roskilde og jeg har fået det!!! Jeg er simpelthen så glad. Lige da jeg så mailen hoppede jeg ud af min seng, krammede min kat, til den blev nødt til at løbe væk i skræk og løb selv ned til mine forældre og dansede. Det er simpelthen bare super skønt! Så hvis du kommer på Roskilde Festival vil jeg have tre vagter a ti timer i Brazil madboden.

Udover at være glad for det, så er humøret ikke lige i top. Der er nogle familieproblemer og jeg har rigtig meget skolearbejde for. Kan slet ikke koncentrere mig herhjemme pga. en trykket stemning. Og det er nok bare i mit hoved, at jeg fornemmer den som trykket, men jeg har det virkelig dårligt med det. Men ja. Den dansk-stil som jeg har for til om to dage er jeg slet ikke startet på. Har prøvet i to dage nu, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Kan slet ikke koncentrere mig om det, så længe jeg har både AT-eksamen og DHO i tankerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar