kassandragold

SKYLDIG. Åh, jeg må indrømme at jeg - alt for meget - sidder og stener Sandras blog. Det er Sandra fra Paradise Hotel og hendes modeblog er så enkel, at den falder lige i min smag. Normalt læser jeg slet ikke sådanne blogs, men jeg kan simpelthen ikke holde mig væk! Hun skriver mange gange om dagen og hendes sprog er så hverdagsagtigt og fint. (Denne holdning har jeg nok mest fordi jeg har set hende på TV og har en forestilling om, at jeg ved hvordan hun er!)... De outfits hun sætter sammen er så gennemførte (I kan se dem ovenfor), men ind i mellem kommer der også indlæg om hendes liv eller generelt ting, som hun godt kan lide.
Men ja - jeg er helt vild med bloggen og siden jeg ikke selv er den største modeblogger, vil jeg gerne henvise til Sandras blog - til alle dem, som mangler sådan noget at se på.

www.kassandragold.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar