konfirmation

I dag har jeg været til konfirmation - igen! Min fætter, Magnus, skulle konfirmeres og jeg havde valgt at tage tøjet på, som man kan se på billedet.
Det er længe siden jeg har skrevet, så skriver lige en update på, hvordan det er gået mig.

TECHNOFEST
Jeg har været til technofest, hvor jeg simpelthen gav den max gas. Det var bare så lidt træls, da der var nogen der valgte at ryge og derfor lukke festen flere timer inden den virkeligt skulle have været sluttet. Jeg holdt dog til ved skolen i omkring to timer, hvorefter vi 'ramte' maccen. Min veninde, Bodil, som jeg har en tradition med, som medfører at jeg skal sove hos hende efter festerne, regnede med, at omkring fire-fem piger skulle sove hos hende. Sådan blev det dog ikke. Jeg alene sov hos hende og vi spiste morgenmad på altanen på sjette sal med smuk udsigt over Islands Brygge.


MUSIKEKSAMEN
Jeg har skulle lave en masse musik, hvori jeg skulle analysere en ret syret sang på fem forskellige måder, så jeg har været mere eller mindre stresset. Men jeg fremlagde i går, onsdag, og det gik overraskende godt. Jeg er virkelig glad for, at det endeligt er overstået. Et eller andet sted, vil jeg gerne op i musik til eksamen, da jeg sikkert vil kunne få en rigtig dejlig og god karakter - men et andet sted er jeg bange for, at jeg fucker det hele op. Så måske skulle jeg bare lige tage det hele med en slapper.


GENERELT
Jeg har haft det meget godt den seneste tid. Skolen går fint, herhjemme går det fint. Jeg har fået genfarvet mit hår - så det er helt friskt og blåt, som også kan ses på billedet. Jeg tegner rigtig meget og jeg lover, at jeg nok skal lægge billeder op herinde. Har bare gang i nogle lidt 'større' projekter, som tager lidt længere tid, da jeg ikke oftest tegner mens jeg laver andre ting eller i mindre perioder - altså tager det sin tid for mig at lave en enkelt tegning.
Jeg bliver om tyve dage atten år. Atten år - det er helt vildt mærkeligt synes jeg! Men jeg glæder mig til det. Så er man også lidt voksen. Men ja.
Selvom mine følelser går på line tyve meter over jorden og kan balancere fra højre til venstre, så synes jeg at jeg har rimelig godt styr på det - jeg kommer over på den sikre platform snart - der er ikke langt - det kan jeg mærke. Jeg er for tiden selvsikker og glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar