bogstaver til middagsmad











Jeg føler mig rigtig hipster, når jeg sidder og tænker på, at jeg har overredigeret dette billede så meget, som jeg har. 
▲  ▲  ▲  ▲  ▲  ▲  ▲  ▲  ▲
Jeg ved ikke, hvorfor jeg viser dette billede. Det er egentligt vel bare fordi jeg ikke har andet at vise. Det er ikke engang et billede jeg har taget. THEPICTURESAID.

Grunden til, at jeg laver dette indlæg er fordi jeg gerne vil skrive lidt om min bogstavsmiddag. Bare som et minde. Og jeg har ikke taget nogle billeder, så jeg valgte vel bare dette skønne hipsterbillede. Det hele startede klokken syv, hvor vi spiste en masse mad i salen på skolen. Hele første y, hele anden y og hele tredje y. Vi spiste noget mad, snakkede med folk fra de øvre klasser, spiste noget mere mad, så på underholdning lavet af vore introelever og spiste endnu mere mad.
Da vi var færdige her tog vi videre ud og jeg havde en fantastisk aften. Det var så sjovt og det var bare hyggeligt at snakke med alle mulige, som man ikke havde snakket med før.

Jeg er så bare også rigtig træt nu, da jeg kun fik sovet tre timer i nat. puha!

2 kommentarer:

  1. Hvor er billedet taget henne? Og fed redigering forresten - men efter min mening blev billedet lige lovlig overredigeret.

    Hvilket kamera bruger du? Kan det anbefales?

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedet er ikke taget af mig, som der står beskrevet i teksten. :)
      - Ogja, jeg er enig i, at jeg har redigeret der volder meget, så deet. Det er lidt voldsomt. ;)

      Billedet er taget af en pige, der hedder Christina på bloggen:
      http://www.thepicturesaid.dk/

      Slet