på sporet i udkantsdanmark

Jeg har været en tur i Sorø. Ikke fordi der sker så meget dér, men det var bare super hyggeligt at se min efterskoleven, Frederik og se lidt af Sorø... Og så kom jeg også til andet kapitel i min bog, Mærk Verden.
Jeg var til pige-fødselsdags-hygge med alle pigerne fra min klasse fra i går til i dag. To af dem havde fødselsdag for et stykke tid siden og så lavede vi en overnatning. Wauw, det var bare over-skønt!  Det var så hyggeligt og vi sad bare og snakkede, dansede "Just dance" og så "Angus, Thongs and Perfect Snogging". Jeg elsker den film.

Travl, men volderskøn weekend.

2 kommentarer:

  1. Jeg er lige blevet færdig med bogen, xx.
    Den er virkelig god, så filmen i sidst uge.

    "Angus, Thongs and Perfect Snogging"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den. <3

      Slet